Saturday 16 May 2015

MOM'S Milk Booster

MOM'S milk booster mengandungi 8 biji coklat yang sangat sedap. Coklat ini diformulasi daripada campuran makanan2 sunnah seperti kurma, madu & habatussauda. Ia juga mengandungi pegaga yang terbukti dapat meningkatkan panghasilan susu ibu di samping kandungan utamanya iaitu coklat. Setiap bahan yang digunakan mengandungi khasiat2 tersendiri..





1. Coklat
Meningkatkan hormon prolaktin dan oksitoksin yang membuatkan ibu-ibu gembira.
Bersifat anti oksidan.

2. Kurma
Menambah dan memekatkan susu ibu.
Sesuai untuk wanita sedang haid.
Tidak mengandungi kolesterol.
Memberi tenaga kepada badan.
Merangsang daya ingatan.
Mencegah bayi dari mudah sakit.
Memudahkan proses bersalin dan mengecutkan rahim.

3. Madu
Melancarkan pengeluaran susu ibu.
Sifat penyembuh semula jadi.
Membersihkan kotoran di dalam usus.
Menormalkan kelembapan tubuh badan.
Mancairkan kahak.
Menguatkan sistem pertahanan tubuh.
Melancarkan pencernaan dan meningkatkan sistem metabolisme badan.

4. Habbatus Sauda
Melancarkan pengeluaran susu ibu.
Pencegah kepada pelbagai penyakit.
Dapat menyembuhkan selsema.
Merendahkan tekanan darah.
Mengurangkan kadar alahan (allergic).

5. Pegaga
Menambah dan memekatkan susu ibu.
Menghaluskan kulit dan awet muda.


Jadi, apabila bahan2 ini dicampurkan, maka ia akan menghasilkan satu milk booster chocolate yang dapat:
1.Memekatkan susu badan.
2.Menambah kuantiti susu badan.
3.Menambah tenaga.
4.Mencantik dan melicinkan kulit (Awet Muda)

.Harga?Ini adalah Milk booster termurah yang pernah saya jumpa..
Hanya RM35 per box..
Kalau ada sebarang pertanyaan, boleh wasap 0179827157

3 BOXES, FREE POSTAGE!!

1 comment:

  1. ingin pencerahan.. kini saya masih menyusukan anak saya yg berusia 1thn 5bulan. susu saya juga semakin berkurangan ketika ini yg tgh hamil 2 bulan. adakah saya boleh mengambil suplemnt ini? effect tak pada kehamilan saya ini?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...